1. За да регистрираме ЗАМЯНА на артикул към www.modish.bgе неободимо да се свържете и да уточните поръчката и избраните артикули с наш оператор на тел. 0878 422 555 /работно време понеделник - петък от 9.30 - 17.00 часа без национални и регионални празници/ и след това да изпратите пратката на адрес: гр. Варна, бул. Княз Борис I № 7, ет. 3 за Апекс 2018 ЕООД
 
2. За да регистрираме ВРЪЩАНЕ на артикул към www.modish.bg, ако нямате възможност да принтирате или изпратите на office@modish.bg като PDF файл формуляра ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ от сайта на КЗП, е необходимо да се свържете с наш оператор на тел. 0878 422 555 /работно време понеделник - петък от 9.30 - 17.00 часа без национални и регионални празници/ и след това да изпратите артикула и касовият бон с Наложен платеж за исканата сума на адрес: гр. Варна, бул. Княз Борис I № 7, ет. 3 за Апекс 2018 ЕООД с опция ПРЕГЛЕД на пратката. Ние имаме ангажимента сумата по наложения платеж да бъде изплатена в рамките на 14 работни дни.
В случай, че пратката е изпратена от нас към клиент с приложена безплатна доставка, сумата по куриерските разходи за безплатната доставка се приспада от сумата на наложения платеж за връщане.
Куриерските разходи по връщането на стоката към нас се заплащат от клиента, освен ако не става въпрос за предявена рекламация или е предварително уточнено с наш оператор.
Изплатеният наложен платеж ще получите от офиса на куриерската служба или на адреса, уговорен по телефона с наш оператор или от където сте изпратили пратката.

 
За повече информация прочетете ТУК

Адрес за връщане: "Апекс 2018" ЕООД 
гр. Варна - бул. Княз Борис I № 7, ет. 3 
тел: 0878 422 555

СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ от сайта на КЗП - https://www.kzp.bg/bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki/

3. Рекламация в онлайн магазин www.modish.bg, може да направите когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:
•    производствени дефекти на стоката;
•    констатирани липси на части от стоката /с изключение на артикулите посочени като подарък, например колан, аксесоари и т.н./;
•    изпратена е грешна стока, различна от поръчаната;
•    несъответствие с обявения размер и/или цвят - стока, изпратена в различен размер и/или различен цвят от поръчания;
Рекламация може да предявите като използвате имейл office@modish.bg, свържете се с нашите консултанти на тел. 0878 422 555 /работно време понеделник - петък от 9.30 до 17.00 часа без национални и регионални празници/ или използвате Вайбър на тел. 0878 422 555. 
При рекламация Клиентът може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти или в друг размер, или друг цвят, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Консултант на електронния магазин може да предложи замяната на артикула да е със съвсем друг артикул при изравняване на цените – или Клиентът доплаща, ако другият артикул е по-скъп, или се предлагат два артикула за същата цена, или на Потребителя се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Потребителя цена.
Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:
•  Оригинален търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена);
•  Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба;
•  Запазена оригинална опаковка и етикет;
•  Запазена документация - касов бон/фактура.


Ако желаете може да използвате СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ от сайта на КЗП - https://www.kzp.bg/bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki/

Важно: Клиентът е длъжен да се увери, че съдържанието на поръчката съответства на заявеното, преди да приеме пратката от куриера. След като куриерът предаде пратката на клиента, повече не е възможно да се предяви рекламация срещу липси в поръчката, документацията или повреди при транспортиране.